CutConePla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CutConePla

Hallo an alle!
    Ich muss den Ø eines Kegelstumpfes auswerten.
    Ich habe dass mit "CutConePla" gemacht. Gibt es eine Möglichkeit das Feld "Vorgegeben Höhe" automatisch zu befüllen (mit einem Element das ich vorher gemessen habe)

Danke im Voraus für Antworten

fg Christian

Christian,

Ja da ist. Mit dem Befehl GETVAL können Sie einer Variablen Ihren zuvor gemessenen Wert zuweisen. Verwenden Sie dann einfach die Variable im Befehl CutConePla.

Hoffe das hilft,
    Ken

Comment

GETVAL command. Make sure it has the correct field descriptior so it pulls the correct ACT data from the element
      SF7107(PCD), SF454(PCD), 152614(Quindos), 9159(Quindos), 7107(Quindos), B&S Manual, M&M Gear Checker

Comment

Danke für die Antworten, ich habe nur noch das Problem mit dem Feldbezeichner. Wo genau finde ich den?

Comment

I am translating your words from German into English so please forgive me if something gets lost in translation..

I do not have access to Quindos right now because I am am at home for the week due to Covid-19.

You should be able to look at the Quindos help files for "Field Descriptor" and it should give you a list of commands that are valid for you to use.
          SF7107(PCD), SF454(PCD), 152614(Quindos), 9159(Quindos), 7107(Quindos), B&S Manual, M&M Gear Checker

Comment

• Kp61dude!
            Kp61dude! commented
            Editing a comment
            It's free right now due to what was mentioned, fyi. Though takes a few days to get a response.

Hier sind die Felddeskriptoren für tatsächliche Punkte.

Field Descriptors.PNG

Comment

Danke! Habs hinbekommen!

Comment

widgetinstance 190 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
            Working...
            X